Usługa  - Zdalna Pomoc/Serwis Komputerowy dla Klientów Artisco.pl

 

Usługa jest narzędziem zdalnego dostępu, który umożliwia serwisowanie Twojego komputera z centrali serwisowej. Program działa na zasadzie dostępu do twojego komputera przez naszego serwisanta. Program jest bezpieczny i w każdym momencie możesz zerwać połączenie. 

 

Koszt serwisu wynosi 99,00 zł netto za każde rozpoczęte 60 minut połączenia z serwisantem przez program serwisu zdalnego (większość napraw mieści się w 60 minutach).

Faktura zostanie wystawiona po naprawieniu zgłoszonej usterki.

 

Procedura działania usługi Pomocy Zdalnej krok po kroku: 

 

  • Klient kontaktuje się, informuje nas o zaistniałym problemie (poprzez mail serwis@artisco.pl lub telefon 730 535 559)
  • Nasz serwisant ocenia czy spełnione są warunki techniczne umożliwiające naprawę za pośrednictwem pomocy zdalnej.
  • Następnie należy pobrać i zapisać na dysku program pomocy zdalnej zamieszczony poniżej.
  • http://artisco.pl/serwis/TeamViewerQS_artisco.exe lub http://connect.teamviewer.com/v11
  • Następnie należy uruchomić pobrany wcześniej program, pojawi się bezpieczna aplikacja TeamViewer* wyświetlając ID oraz Hasło, które proszę podać serwisantowi poprzez mail serwis@artisco.pl lub telefon 730 535 559 
  • Nasz serwisant łączy się z komputerem Klienta i dokonuje niezbędnych napraw*
  • Klient weryfikuje, czy zgłoszony problem został naprawiony i kończy działanie programu pomocy zdalnej.

 

*Połączenie jest szyfrowane, dzięki czemu usługa ta jest w 100% bezpieczna, opis aplikacji:  
   https://www.teamviewer.com



Cechy systemu:

Podgląd zdalnego pulpitu

Oprogramowanie umożliwia podgląd zdalnego pulpitu uzyskując dostęp do komputera klienta co daje możliwość zdalnego sterowania w czasie rzeczywistym poprzez zabezpieczony kanał komunikacyjny. Użytkownik obserwując pracę serwisanta, sam uczy się jak postępować w przypadku pojawienia się kolejnego problemu.

BezpieczeństwoBezpieczeństwo i prywatność

Cała komunikacja jest zabezpieczona pełnym szyfrowaniem bazującym na wymianie kluczy publicznych i prywatnych RSA oraz szyfrowaniem sesji 256-bitowym kodem AES używanym w połączeniach https/SSL. Dodatkowo generowane jest dynamiczne hasło sesji, które zmienia się przy każdym uruchomieniu programu i tym samym zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo przed nie uprawnionym dostępem do systemu. Ważne funkcje dodatkowe takie jak transfer danych wymagają dodatkowego, ręcznego potwierdzenia użytkownika. Poza tym ogólnie nie jest możliwe niewidoczne kontrolowanie komputera, ponieważ ze względu na ochronę danych, znajdujących się na odległym komputerze jego użytkownik musi być informowany o próbie dostępu.

Brak instalacjiNie wymaga instalacji

Korzystanie z oprogramowania wymaga jedynie podłączenia do internetu. Nie jest przy tym wymagana instalacja oprogramowania po stronie klienta, wystarczy uruchomić jedynie niewielki program.

FirewallBezproblemowa praca poprzez zapory ogniowe

Największe problemy podczas używania programów do konserwacji zdalnej stanowią z reguły zapory ogniowe, zablokowane porty oraz routing NAT dla lokalnych adresów IP. Jeśli używasz naszych rozwiązań nie musisz przejmować się tymi trudnościami, nasze oprogramowanie połączy się nawet poprzez zapory ogniowe.

WydajnośćWysoka wydajność

Oprogramowanie optymalizuje jakość obrazu i prędkość w zależności od połączenia sieciowego. Tym samym uzyskuje się optymalną wydajność od połączenia LAN po połączenie modemowe.

UsersŁatwa obsługa dla początkujących użytkowników

Użytkownik nie potrzebuje specjalnej wiedzy lub szkoleń, aby uzyskać wsparcia na odległość. Łatwe wskazówki ekspertów przez telefon lub komunikator internetowy zapewnią początkującym użytkownikom dostęp do pomocy.

Zapraszamy

Serwis Artisco.pl

serwis@artisco.pl

telefon 730 535 559

.